Інформатика - 9 клас
Зміст
Бази даних. Системи керування базами даних
Опрацювання табличних даних
Побудова діаграм
Задача "Подорож"
Задача. Родина із трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів, Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію із результатами досліджень та висновками.
Вказівки до виконання
- Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
- Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
- Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
- Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
- Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
- вказати відстань між містами, норму витрат пального та його ціну;
- кількість квитків та їхні ціни;
- розрахувати суму, яку витратить сім'я для подорожі: автомобілем; купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
- Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
- Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
- Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
- Описати, які програми використано для виконання завдань?
Критерії оцінювання виконання завдання
- Учень зрозумів умову завдання — учень приступив до виконання завдання, визначив дані необхідні для розв'язання задачі — 1 бал.
- Учень вміє формулювати критерії відбору даних для пошуку — вказано URL-адреси однієї або кількох пошукових служб, URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані — 2 бали.
- Учень вміє здійснювати пошук в Інтернеті — вказано правильно ключові слова для пошуку потрібних відомостей — 1 бал.
- Учень вміє створювати електронні таблиці — створено правильну електронну таблицю для даних щодо подорожі автомобілем та щодо подорожі потягом — 2 бали.
- Учень вміє обґрунтовувати вибір візуалізації подання результату — правильно визначено, яку діаграму доцільно побудувати — 1 бал.
- Учень вміє знаходити стратегію розв'язування задачі — визначено оптимальну кількість слайдів та доцільне розміщення обґрунтування — 2 бали.
- Учень вміє робити висновки щодо спрямованості наявних відомостей на розв'язування конкретного завдання — вірно зроблено й обґрунтовано висновки та рекомендації щодо подорожі — 2 бали.
- Учень правильно обирає засіб для розв'язування завдання та подання даних — правильно вказано програмне забезпечення, яким користувався учень — 1 бал.
Критерії аналізу підсумкового документу
— по 2 бали за кожний пункт:
- учень уміє структурувати потрібні дані для пошуку розв'язку — потрібні дані подано у вигляді, легкому для сприйняття й аналізу;
- учень пояснює критерії добору даних і результатів — вказано чіткі критерії добору результатів;
- подано наочну форму порівняння результатів — тип діаграми відповідає завданню;
- структуровано документ з метою підвищення переконливості висновків — презентація містить правильний зміст, чітку, логічну структуру, посилання на Інтернет ресурси;
- документ оформлено акуратно та з дотриманням усіх вимог до нього — вдало підібрано елементи оформлення (шрифт, тло, графіка, слайди презентації не перевантажено матеріалом);
- враховано особливість призначення презентації — мова, грамотність, логічність побудови.
Тест "Абсолютні та мішані посилання"
Завдання до теми "Абсолютні, відносні та мішані посилання"
!!!!!Обчислення функцій
Тривимірна графіка
Опорний конспект "Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою"
Практичні роботи
Практична робота "ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОЇ БЕЗПЕКИ"